Chef veckan


Denna vecka har jag kännt mig extra chefig. Det är nog den första veckan som jag känner att jag är chef på riktigt. Det är en härlig känsla. Jag känner mig som hemma. Lyft och sedd på något underligt sett. Huvudet höjs lite extra.

Detta är några av de sakerna jag gjort:

- Skivit en personalplan
- Gjort prognos för resten av 2011
- Anställt en person
- Hållt föredrag inför hela bolaget vad vi gör i gruppen. I och med det fått andra att inse att vi gör ett jäkla bra jobb.

En bra text som sammanfattar veckan och känslorna...
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0