Trött?


Jag har en tendens att sova så länge när jag är ledig mer än 3 dagar. Länge för mig är till 10 typ. Jag vaknar till runt 7 varje morgon och känner mig så trött och tung i huvudet. Några sekunder efter att jag konstaterat att jag är trött så somnar jag om. När jag vaknar vid 10 så tvingar jag mig själv att gå upp annars kommer jag var trött hela dagen.

Imorse, vaknade 7:30 av att det är ljust och varmt. Går upp och drar för mörkläggningsgardinen och när jag står där och drar ner garidnen så tänker jag, går jag och lägger mig nu så kommer jag aldrig att komma upp. Så jag gick upp och gjorde lite frukost och slänger nu ett öga på Dr Phil, det är ungefär det man får titta på såhär dags.

Hoppas du får en härlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Terese

Bra jobbat Malin. Jag gjorde faktiskt samma sak idag (fast jag gick upp vid 9) och det känns skönt. Visst är det underbart med långledigheter! =)

2011-06-04 @ 10:34:51
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0