Vad händer..

Har börjat äta min andra kur för magkatarr.
Ibland ställer jag mig frågan, när ska jag få må bra?

Jag ställer mig också frågor som:
- Vad gör jag för fel mot mig själv?
- Har jag för höga krav på mig själv?
- Varför lyssnar jag inte på kroppens signaler?
- Går jag för snabbt fram i karriären? Jag kanske inte orkar detta just nu?

Det är många frågor som snurrar i mitt huvud och jag har inga svar. Eller rättar sagt svaren är olika från timme till timme.

Idag kör jag en dag med jobb hemma. Skönt att få bara vara för sig själv ibland och inte ta hänsyn till andra människor. Jag behöver ensam tid. Får inte det så mycket längre, typ aldrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0