Gammal och vis eller ung och dum..

Jag har funderat länge på att plugga så jag får in lite högskolepoäng. Men det känns som att man är 80 år och gick i skolan när det fortfarande bara var 1-6 som var obligatoriskt, om man inte hade en gård med djur som man var tvungen att mjölka. Betyg, ja det fick man i kor.
Slava som piga och gifta sig med drängen = Icke godkänt
1 get = Godkänt
3 kor = Väl godkänt
5 kor = Mycket väl godkänt.

Jag blir bara så förvirrad av alla kurser som finns. Kan inte bara någon välja åt mig?!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag kände likadant men det fixar du! Du ligger ju bara 1 år "efter" mig och jag har lyckats ta mig igenom ett helt år. I believe in you!

2010-07-21 @ 08:19:11
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0