Fantastiskt lördag

Hej fina du, som ni redan vet så jobbar Eddie otroligt mycket. Eller vi jobbar väl båda mycket, dock på olika tider. Så vi är nästan aldrig lediga tillsammans, det händer nog var tredje helg eller nått. Så jag är ofta tvungen att aktivera mig själv. Det blir ofta att jag bara slänger mig i soffan och tittar på tv eller städar och tvättar. Men igår hade jag en super härlig dag. Var ute och gick på förmiddagen en lång sväng. Vart helt lycklig av det fina vädret. Tänk hur lite som kan få en på så härligt humör. Kom hem och satte mig och jobbade en sväng. När jag var klar så tappade jag upp ett bad och la mig i med ett glas kallt vitt vin. Bestämde sedan med Rasmus och Theresa att vi skulle komma över till dem på middag. Fick en helt underbar middag med bakpotatis, kyckling och en himla massa hemmagjorda röror. Åh, det var en sån mysig dag..


Kommentarer
Postat av: Theresa

Det var en jättemysig middag:) Kul att ni gillade bakpotatisen och alla röror! Hörs! Kram

2010-01-11 @ 22:17:41
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0