Kära bullen..

Jag har en ständig diskussion med mig själv när jag kommer hem från jobbet om jag ska städa eller inte. Jag funderar väldigt länge och sedan när det gått lite för lång tid så har jag bestämt mig för att inte städa alternativt att Eddie ska städa när han kommer hem. Jag råkar alltid sätta mig i soffan direkt efter det att jag ätit middag. När jag väl satt mig så kommer jag ur soffan först när kl slår 22 och det är dags att förflytta sig till sängen. Är detta ett vanligt problem? Som vanligt så är det det inte tjejen i filmen som skrivit brevet.


Kommentarer
Postat av: Terese

Haha!

Jag kan meddela tjejen som skrivit brevet att det är ett vanligt problem hos många karriärkvinnor i dagens samhälle, eller kvinnor överhuvudtaget. Mitt tips är att försöka att stressa mindre på jobbet så att man har energi kvar till annat. Exempelvis träning då den ger energi och är bra för att för magen. =)



/Bullen =)

2010-02-04 @ 16:35:57
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0