Semester är till för slöhögar

Nu är vi inne på vår 4:e vecka semster. Förra året hade vi 3 veckor och då kändes det lite lite. Därför slog vi till med 4 veckor detta år.
Men nu känns de som att det får vara nog på detta slöande. Har nu haft semster i 3 veckor 1 dag och 4 timmar. Kroppen börjar skrika lite efter att åka in till jobbet. Fast vad är det egentligen som lockar på jobbet som jag inte får under semstern?
Jag tror att det är rutiner. Jag är ett riktigt vane djur, gillar inte att äta innan klockan 18 oavsett hur hungrig jag är, att vara uppe efter 12 på natten är förenat med livsfara eftersom att dagen därpå är man en zombi.
Jag saknar att Eddie ringer mig varje lunch och bara vill säga hej och fråga läget. Jag saknar att somna framför 22 nyheterna.

Därför tar jag och åker in till jobbet imorgon..
Vissar kallar mig besatt men jag skulle nog säga att vi har en ömsesidig kärlek.


Kommentarer
Postat av: kath

Ja eller så skulle vi säga att du är arbetsnarkoman? Skadad? eller bara helt jävla pucko?

Hahaha nedå jag förstår dig faktiskt lite även om jag aldrig kännt så.

Saknar dig gör jag i alla fall.

Love

2010-08-24 @ 19:38:18
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/
Postat av: Theresa

Men Malin! Du har ju semester! Jobbet står kvar även nästa vecka ;) Tack för en trevlig middag igår! Kram

2010-08-24 @ 23:24:10
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0