En fin helg i Göteborg i bilder



Min mumsig middag, french hotdog från macken påväg ner till Götet!



Fyllde på mitt matförråd med apelsiner och Ipren. Har en liten förkylningen som inte vill komma ut i det fria. Utan den ligger och trycker i halsen och i huvudet. Men jag gör som vanligt, ignorerar och kör på som vanligt.

Väl framme så väntade en utav mina bästa vänner, härliga Terese, med en stor och varm kram.

Fredagen gick åt på Gekås (Ullared)



Dem har 58 kassor! När man stod vid kassan och tittade bort så såg man inte kassa 1, så stort är det!



Det finns en del kundvagnar att välja mellan. Det fanns även kundvagnar längs parkeringen (som på Ica maxi)



Dgaen innan jag åkte till Göteborg så var jag och handlade och Eddie tjatade så att han ville ha en ny rakhyvel. Så snäll som jag är så köpte jag en till honom för hela 179 kr! När jag kom till Gekås så såg jag detta! Det är så billigt som alla säger på Gekås.





Dem hade ett jätte smart system när man provade kläder. Man får en bricka med ett nummer på som ska symbolisera vilken provhytt man ska gå till. Sedan scannar dem hur många varor man har med sig in i provrummet. Sedan samma fast tvärt om när man provat klar kläderna, då scannar dem hur många kläder man har med sig ut. Man hängde sedan kläderna på ett band som ledde ner till lagret. Super smart, så slipper kläderna stå ute i butiken och ta plats!



Efter 5 timmar så orkade vi inte längre utan kände oss nöjda.



Som tur var så fanns sko kanonen, Mq outlet och Scorett outlet..



En smockfull parkeringsplats, det var säkert 10 gånger mer parkeringsplatser plus ett parkeringsgarage, helt sjukt!



Nu fick det vara nog, dags att packa bilen och åka tillbaks till Göteborg.
Väl hemma väntade en super god middag med hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis.



Fina Terese



Min smaskiga hamburgare





Eftersom att vi brände så många kalorier när vi gick på Gekås så smälte vi chocklad och doppade i jordgubbar och bananer. Det vore ju dumt att gå ner något gram.



Lördagen ägnade vi åt detta och åt..





Söndagen närmade sig och tiden gick alldeles för fort..
När jag slog på GPS:en skulle jag åka på samma väg i 350 km. Inte konstigt att jag nästa somnade.

Tack min fina vän för en helt fanastiskt helg! Jag kommer snart igen!!


Kommentarer
Postat av: kath

Vilken helg! Avis jag blir. :)

love

2010-04-20 @ 09:37:25
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/
Postat av: Terese

Tack själv! Det var som sagt en riktigt lyckad helg och du är välkommen tillbaka! =) Men vi träffas ju redan på fredag, vilken lyx.

2010-04-20 @ 12:11:16
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0