Underbar kväll..

Efter en lång dag hemma själv så tvingade jag mig iväg till affären och handla mat. Det typ ekade i vårt kylskåp. En gång i tiden tyckte jag att det bästa som fanns var att åka och handla (sjukt jag vet!). Jag gick trött och långsamt förbi fiskdisken och såg dem underbart goda rökta räkorna. Jag kunde inte hålla mig och köpte en hel del. Jag försvarde mig med att jag och Eddie skulle äta detta till förrätt idag. Det är ju lördag och allt!
Nu när jag ändå köpt räkor kunde jag vilka gärna köpa aioli och rostat bröd.

Men som ni ser på tallriken nedan så blev det inte så många över till Eddie. Tror inte att han var så olycklig över det, han är mest rädd för alla havsdjur. Han föreslog att vi skulle släppa ner en räka i akvariet och låta fiskarna få helg också. Sådär tyckte jag, då blir det en mindre till mig.










Så mycket mer vuxenpoäng än att räkor går knappt. Men jag gjorde ett försökt och köpte en ask Noblesse.
Nå vad säger ni? Full pott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0