Träning och fika..

Jo, idag ska jag hem till min moster som fyllt år för x antal dagar sedan. Bättre sent än aldrig..
Eftersom att hon bor i Södertälje så åkte jag förbi jobbet en sväng innan och gick ner för att träna.
Jag kör alltid på crosstrainern. Jag tycker att den är lättast. Skulle jag ge mig på löpbandet skulle det resultera i en livsfara för mig. Fläsket skakar så mycket att det gör ont. Jag måste liksom hålla mig runt höfterna när jag springer för att det inte ska skumpa så mycket. Så neee, den ger jag mig inte på första taget.

Lyckades trampa på i 40 minuter. Jag brukar vara helt slut efter 5 minuter, men nu gav jag mig fan påt.
500 hela kalorier förbrände jag. Skitmaskinen la av efter mina 110 första kalorier så jag var tvungen att börja om..






Så här snygg ser man ut efter ett hårt pass på crosstrainern. Som att man stoppat ner ansiktet i en röd färgbruk.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och städa lite. Såg på nyhetsmorgon imorse en städtant som visade dem "gömda" ställerna folk minst städar på. Så lyckades solen lysa in nu genom fönstrerna så då ser man allt extra tydligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0