Kvällen till ära

Fiskarna började gnälla lite över algerna som samlats. Jag gav akvariumet till Eddie i påskpresent, dock tänkte jag inte på att eftersom att Eddie är så jäkla rädd för allt så resluterar det i att de är jag som får städa skiten. Det är inte super mysigt att ta redas på någon annans skit. Men fiskarna blev så glada att jag inte ens kunde få en bra bild på dem. Det är ett jäkla liv i akvariet nu, skulle nog kalla det fiskfest. 



Om fiskarna ska ha rent ska jag ha godis (det är ett krav som jag ställt till Eddie), det tog 2 minuter så såg påsen ut såhär:



Jaha, vad ska man äta nu...

Kommentarer
Postat av: Terese

Haha han får köpa mer godis nästa gång. =)

Nu har du gjort fiskarnas dag, bra jobbat!

2010-04-21 @ 23:54:34
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0