Göteborg..

Är i underbara Göteborg hos fina Terese. Vi hade en helt underbar dag igår på Ullared och shoppade som aldrig förr. Det är verkligen så stort som alla säger. Det var min första gång där igår. Mycket att titta och klämma på.
Kvällen ägnade vi framför Sex in the city med en påse chips och chockladdoppade jordgubbar och bananer.
Idag har vi varit inne i Nordstan hela dagen och strosat runt och shoppat. Vad är det men kvinnor och shopping? Många säger att dem skulle kunna offra mycket bara för att få shoppa. Jag säger ingenting så har jag inget sagt. Men jag tror att alla vet vad vi kvinnor prioriterar, just det shopping.
Nu väntar en god middag och några glas vin. Återkommer med bilder och mer info..
Ta hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0