Bättre sent är aldrig!

Har väl nu under några veckor känt lite dåligt samvete över att jag lagt hela blogg projektet lite vid sidan av allt annat i mitt liv just nu. Men nu tänkte jag göra ett tappert försök med att väcka liv i den björn som sover.

Lite uppdatering nu vad som hänt. Har bytt jobb, varit på semester, försökt få tid att umgåtts med mina vänner, är i slutfasen av min chefskurs som jag går. Ja, det har hänt en hel del. Men jag väljer att inte fördjupa mig i det som varit. Utan nu kör vi full fart framåt..


Kommentarer
Postat av: kath

Me like!

Full fart framåt, har saknat ditt skrivande! :)

2010-04-12 @ 20:21:35
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0