Tv söndag

Idag är en typisk tv söndag. Trist väder, ensam hemma och en stor godispåse från igår.
Just nu går The biggest loser på tv:n, jag tror att jag lägger undan godispåsen en stund :S

Imorgon blir de träning för min del. Ska försöka träna nu måndag, onsdag och fredagar. Med tanke på mitt stilla sittande jobb så behöver kroppen röra på sig. Även för min sjukdoms skull (IBS) behöver jag röra på mig. Har tränat nu i någon månad och känner faktiskt skillnad. Speciellt vid träning, orkar betydligt mer nu än i början. Det är härligt. Nehe, kanske ska sätta sig ner och skriva matschema. Det behövs hos oss om vi inte enbart ska leva på korv och makaroner. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va e det för fel på vurre å makisar, det är ju gudsföda (lukas 3.17)

2009-09-06 @ 12:37:11
Postat av: Eddan

Mums, ser smarrigt ut. Men snacka inte skit om korv och makaroner :P

2009-09-06 @ 15:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0