Onsdag

Dagen började med ett läkarbesök. Har länge haft problem med min syn. Ser som gele på vänster öga. En mycket märklig känsla. Det går inte att få bort heller. När jag ringde för att beställa tid hos ögonläkaren meddelade receptionisten att jag absolut inte skulle köra bil dit då man kan se lite suddigt efter.
Okej tänkte jag och bad Eddie följa med. Fick några jätte obehagliga droppar i ögonen som gjorde att pupillerna vidgades. Detta för att han skulle mäta trycket i ögonen samt terrirosera mig med en väldigt lång undersökning. Han lös med en otroligt stark lampa i ungefär 15 minuter. Vilken terror. Trodde jag skulle bli blind. Nu förstår jag varför receptionisten var så hård med att det inte är okej att köra efter.
Som ni säkert märkt så har det varit underbart väder. Men när man har pupiller som ser ut som två stora svarta bollar så är sol en ren tortyr! De känndes som att jag levt i en grotta i 10 år och för första gången ser ljuset! Hemskt!!

Såg ut såhär by the way..



Vad tvungen att trösta mig (efter några timmar) med att shoppa. Jag och Eddie åkte till Haninge centrum och jag införskaffade mig detta..



Svart stickad kofta från Lindex, Blå kofta med ränder från Bondelid/MQ, Lila skjort likande tröja från Lindex. 10 % gick till rosa bandet. Så det var inget snack om att inte köpa den!



Köpte även ett par street skor från Nike.

Medans jag var inne på Lindex smet Eddie iväg och köpte en present till mig =D
Han såg nog hur mycket jag led av undersökningen idag. Min lilla prins.


Kommentarer
Postat av: Tina

Han är allt bra snäll din man! Hoppas att ögonen känns bättre idag! Kram

2009-10-01 @ 08:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0