Min onsdag,

Vaknade som sagt och var osäker på om jag skulle orka att gå till jobbet idag. Mådde fortfarande inte bra i magen men betydligt bättre än igår. Men min mamma sa alltid till mig att jag skulle gå till skolan och om jag fortfarande mådde lika dåligt efter nån timme så fick jag gå hem. Man gick ju aldirg hem för man vart alltid bättre så fort man kom till skolan. Nu i efter hand så fattar man att det bara var en grej mamma sa för att jag skulle pallra mig iväg till skolan. Bra gjort av henne. Hur som haver..
Jag kom till jobbet och såklart efter någon timme började jag må bättre och bättre.
Hade en tid inbokad för massage vid 14 så jag passade på att åka hem efteråt. Så skönt att komma hem i tid och bara lägga sig i soffan. Var helt slut efter massagen. Det kände som att jag vaknat upp efter en grym utekväll med sjukt många cigg och drinkar. Och när man vaknar så har man precis drömt att man halsar flera liter vatten. Vart helt slut och uttorkad. Kastande mig dirket i soffan och slog på en Beck film. Snart är de god natt och spik matta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch vad jobbigt du verkade ha det igår kväll! Hjälpte massagen någonting idag? Och by the way.. ska du sova på spikmattan? :P



kramis

2009-09-16 @ 23:15:48
URL: http://glennasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0