Hello my friend..

Förlåt mig mina vänner att jag inte dela med mig om vad som hände i mitt liv igår.
Ni behöver inte vara ledsna, ni missade inget. Den enda skillanden mellan i måndags och igår var att istället för att ta med jobbet hem så satt jag kvar på kontoret. Snart är denna vecka över, tack och lov, då blir de lugnare förhoppningsvis. Men vad gör man inte för sina kunder, det är ju dem som ser till att företaget rullar.
Jag han dock med att se filmen som gick på tv igår, sweet home alebama. Åhh jag bli så kär, en riktigt feel good film. Jag klarar inte riktigt av att se kärleksfilmer. Jag förstör filmen genom att grina igenom den. Tur att Eddie inte var hemma, han skulle ha undrat vad fan som hänt mig.

Nehe. Nu är de nog dags att ställa sig i köket och koka ihop något att äta.

PS. Super kul att ni kommenterar min inlägg, de glädjer mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0