Härliga torsdag..

Tog min nya bil till jobbet. Den går ju som en pärla. Härligt med en ny bil. Känsla att gå upp på morgonen och sätta sig och köra en helt ny bil (det är en -99, men ny för mig) är helt fantastisk. Allt känns så lätt. Inga beskymmer eller problem. Vad underbart det skulle vara att alltid känna så. Eller skulle man tröttna? Kan man ens tröttna?

Efter jobbet var det dags för den första kör lektionen efter sommaren. Att sjunga är ett perfekt sätt att få igång kroppen och framförallt stämbanden på. Endorfinerna släpps lösa och kroppen bara njuter. Det är så himla härligt. I min kör behöver att man inte ha en klockren sångröst, utan alla är där för samma anledning, för att ha kul! Nu ser jag fram emot nästa torsdag. Men framförallt, imorgon börjar helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0