Är jag verkligen värd detta?!

Det har varit en skit dag. Allt har gått snett och inte min väg. Mycket på jobbet och knepig sjukvård.

Enda tills jag kom hem..
Eddie ber mig att gå till vår parkeingsplats för att kolla på golfen. Vi har lite strul med bensinpumpen på den.
När jag kommer till vår parkeingsplats möts jag av denna...


Vad ska man säga. Eddie har gått och köpt en bil till mig!
Helt sinnes sjukt. Han förgyller min vardag lite för mycket. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?!?

MiN ÄlSkAdE eDdiE, jAg ÄlSkAr DiG!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Det är jag säker på att du är, värd det alltså.

2009-09-03 @ 21:17:56
Postat av: Terese

Du är värd den till 110%! Gu va gullig han är!! DU får hälsa honom så mycket.

2009-09-03 @ 22:19:45
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0