Åh vilken dålig dag, till en början iaf..

Denna dag har varit en av dem sämsta. Det började med att klockan ringde när jag sov som djupast. Det känns verkligen som att gå upp mitt i natten. Trött som fan slet jag mig ur sängen. Efter någon timme på jobbet ringde jag till vår förening som debiterat oss fel på hyresavierna. Fick prata med en sådan otrevlig kärring. Jag har så svårt att förstå hur man kan sätta en sådan person i telefonen. Jag kände mig verkligen så dum i huvudet. Hon var så nedlåtande. Det satta ribban för min dag, usch! det har varit mycket strul och utredningar idag. En dag då allt kommer samtidigt, allt negativt alltså. Kommer hem och möts av detta..


Korv i ugn med potatismos, en GT till det och ett par underbara fina blommor.

Förästen, när jag var på väg hem så möttes jag av denna.

Jag åkte till och med igenom den. Det var en ganska häftig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0