Torsdag

Det har faktiskt varit en bra dag idag. Det är lugnt och stillsamt på jobbet. Lugnet föra stormen kallas de. Har hunnit glida omkring bland mina kollegor och snackat lite skit. Tyvärr blir det allt för sällan. Så det gäller att passa på när det finns tillfälle.

Nu ska jag masa mig till klädkammaren och lägga fram kläder tills imorgon. Ska ut med några vänner från jobbet. Sover hos mamma. Det känns alltid konstigt att veta att imorgon kommer inte jag och Eddie träffas. Kanske är de för att jag älskar honom lite för mycket för mitt eget bästa. Men härligt endå..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får kul imorgon! Gillar verkligen din blogg ! Kram

2009-10-02 @ 01:07:33
URL: http://glennasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0