Slööö

Södertälje hamn hade äran att andordna årets firmafest. Var en kanon kul kväll igår med mycket dans och skratt.
Som vanligt var jag nykter och började bege mig hem vid 23:30 tiden. Så det var inte en sen kväll direkt. Men när jag "vaknade" imorse kändes det som att jag inte sovit på tolv år. Vaknade till när när Eddie åkte till jobbet vid 9, sedan somnade jag om och vaknade vid 12. Herregud, att jag kunde sova så länge. Dagen har varit så lugn som möjligt. Var tvungen dock att åka till affären en sväng. Sedan ängnade jag mig åt detta...



Kärringvarning!! (Men jag älskar det)

Kommentarer
Postat av: Theresa

Vad roligt att du har en blogg! Det visste jag inte...det får bli en ny favorit att gå in och kolla på! :) Hoppas allt är bra! Kram

2009-10-18 @ 21:25:15
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/
Postat av: Ted

lite tant är du nog

2009-10-21 @ 07:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0