Hej mina vänner,

Jag har under denna vecka varit mycket upptagen.
Som jag skrev tidigare så har jag drabbats av en otroligt stark förkylning. Haft hög feber och det bara rinner i näsan. Inte nog med att jag drabbades av denna härliga förkylning så började en chefs kurs i onsdags.
Jag tillät inte mig själv att vara sjuk dessa dagar. Så jag satte i mig några ipren, en jävla massa nässpray och halstabletter och gav mig iväg.

Just nu känner jag mig så himla stolt över mig själv. Att jag lyckades koncentrera och focusera trotts mina förkylnings hinder. Jag har under dessa tre dagar lärt mig jätte mycket. Jag känner att jag är på startstäckan för att göra en lysande karriär. Nu kör vi...

Kommentarer
Postat av: Terese

Va spännande det låter! Jag tror att du skulle bli en utmärkt chef och jag har ju känt dig ett tag. Du har många av de kvalitéer en bra chef behöver och de andra kan du lära dig. Jag tror på dig!

Lycka till och håll mig uppdaterad i hur det går! =)

2009-10-31 @ 14:51:33
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0