Förkyld

Usch, jag tycker inte om att vara förkyld. Låg i soffan hela dagen igår med täcket. Jag blir alltid så klen när jag är förkyld. Har dem senaste två åren blivit jätte klen så fort jag får en liten förkylning. Innan så kunde jag gå till jobbet med lite alvedon i kroppen. Men nu, heelt förstörd. Kan det ha något med åldern att göra? Men jag misstänker att mitt immunförsvar har försämrats dels sedan jag fick körtelfeber och när jag slutade att träna.
Jag tror att träning är a och o. Tyvärr är denna period så himla jobbig. Jag orkar knappt gå ur sängen. Hatar hösten!!

Blä för hösten. Snart är de vinter och snö =)

Kommentarer
Postat av: Theresa

Usch, stackars! Krya på dig! Kram

2009-10-26 @ 13:13:37
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/
Postat av: ted

då ska du veta hur det är att vara kille och samtidigt var förskyld!

2009-10-27 @ 07:37:41
Postat av: kath

Ja men eller hur?

Man behöver ju lite uppvaktning så här på hösten när man är helt slut hela tiden och bara går runt och tycker synd om sig själv.

Ursha för hösten!

2009-10-27 @ 18:46:53
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0