Skrattar bäst som skrattar sist..

Eddie och jag har en oskriven regel. När han går ut för att festa och ha kul med sina vänner så hämtar jag alltid honom och tvärt om. Idag är det en sådan dag då Eddie ska ut med sina jobbar kompisar. Jag ska snart sätta mig i bilen för att köra in honom till stan. Det enda problemet är att man vet aldrig när denna kväll tar slut. Kanske 21 eller kanske 03, det är ingen som vet. Så nu funderar jag på att sätta mig på pubben mitt över gatan med en öl och när Eddie tittar ut genom fönstret så mimar jag mot honom: Skål schnnnygging! *blink*  Undra om han kommer att skämmas för mig då och vilja åka hem?! Skrattar bäst som skrattar sist!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha!! Du skulle ha gjort det ;D

2009-11-28 @ 20:04:10
URL: http://baraemlan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0