Fredagkväll

Om jag skulle göra ett vuxentest tror jag att jag skulle vara närmare 80 år än 50 år. 
Jag Malin Jensen står och bakar bullar en fredag kväll kl 19:00. Det är ju något som inte stämmer?! Eddie är iväg på pokerkväll med sina polare och jag den trista jäven står i köket och bakar. Nee, nu har bullarna jäst på plåten så nu ska jag stoppa in dem i ugnen. Sedan kanske de blir att titta och sjunga med till Doobidoo, sådana nymodigheter som Idol går ju inte att titta på. Dem skriker ju mest och sjunger rapp eller vad det kallas.

Ska gå och lägga mig tidigt idag, för det är ju en dag imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, undebart!

2009-11-13 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0