Ensam mamma söker

Jag har nått sjukt behov av att följa ensam mamma söker på tv. Jag älskar det programet. Underbara mammor finner till slut kärleken. Allt är så lyckligt och härligt. Tyvärr hann jag dock inte se det sista avsnittet ikväll. Kommer hem efter x antal farsdag firanden och tänker att jag ska streama programmet. Men sidan är överbelastad!! Kommer inte ens in på tv3.se. Det är ju sjukt. Helt plötsligt slår det mig att det finns fler än jag som är sjukt besatta av att se hur det går för våra ensamna mammor. Jag får väl se programmet imorgon, suck..

Imorgon förästen ska jag få dödsdomen med mitt öga. Ska till S:t Eriks ögonklinik och få en undersökning och dom. Känner mig lite nervös. Men som man alltid ska tänka. Vad är det värsta som kan hända?! Ja, det skulle väl vara att dem måste operera bort ögat och då får jag helt enkelt klara mig med ett öga :P

Kommentarer
Postat av: kath

Hur har det gått med ögat malin?

Love

2009-11-10 @ 18:33:07
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0