Lön = Shopping

Jag och Eddie var en sväng i Nacka forum idag och införskaffade dem sista julklapparna. Vart klar med julklapparna för 1 månad sedan (trodde jag) men sedan har lite folk tillkommit.

Var tvungen att shoppa lite till mig när plånboken ändå var varm.



Tycker om randit, kan det vara för att man ser smalare ut i det?! Från veromoda



Så himla söt kofta hittade jag på Lindex



Har länge velat ha en kavaj så äntligen! Från H&M



Kanske i det högaste laget för mig, men var tusan! Från eurosko



Söt rött läppstift nu till jul och allt, från Make up store



Skinskor från Eurosko

Kommentarer
Postat av: kath

Me like! Snygga grejer, gillade de sista skorna lite extra :)

2009-12-23 @ 16:19:49
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0