Jul ledig

Det var med stor lättnad som jag igår slog ihop datorn efter några timmars övertid och gick hem från jobbet för jul ledighet. Tanken är att jag ska vara ledig fram till den 4 januari. Eddie jobbar fram till jul så nu ska jag bara ta hand om mig själv. Sova länge och glida runt i pyjamas hela dagarna. Känner jag för att ta en promenad i det fina vinter vädret så gör jag det. Inga krav, inga måsten. Det mina vänner, det känns helt underbart. Tröttnar jag, då får jag ta till en livlina och ringa en vän.


Kommentarer
Postat av: Theresa

Det är du värd ;) Ta hand om dig ordentligt och njut av ledigheten! Kram

2009-12-20 @ 13:34:22
URL: http://iamelsewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0